سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانه | ارتباط با پرنسس | مشخصاته پرنسس | پارسی یار | طراح قالب

  • کل بازدیدها: 633781
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 12
  • با دستای خسته نوشته بهار خانم

    تولدم مبارک

    سه شنبه 87 اردیبهشت 31  ساعت 12:0 صبح

     

     

    اون کسی که دلش میخواد یک لحظه دیگه بمیره

    برای چی باید واسه خودش تولد بگیره؟؟

     

    پی نوشت:این عکس ماله 1 سالگی منه

    اون هم بابای عزیزمه که خیلی هم دوسش دارم

    ____________________________________

    چیستم من زاده ی یک شامه لذت بار

    روزگاری پیکری بر پیکری پیچید

     

    تولدم مبارک 

     

     

    و من زاده شدم بی ان که خود خواهم


      هدیه شما به پرنس  ( )


    لیست کل یادداشهای پرنسس کوچولو

    بازگشت دوباره
    تعطیل شد
    تولدم مبارک
    پطروسه فداکار خسته شده....
    مهدی اخوان ثالث
    بازی کودکانه
    نانوشته ها
    تنهای تنها(از نوشته های خودم)
    هزیان های پرنسس
    داستان های کوتاه کوتاه کوتاه